الرسالة للمحاماة و الاستشارات القانونية ـ العدالة رسالتنا و الحق غايتنا ـ بوابة مصر القانونية
نريد بيع شقتنا في بيت المرحوم جدتي و اعمامي يرفضون .. ماذا افعل ؟؟ Caoaac11

الرسالة للمحاماة و الاستشارات القانونية ـ العدالة رسالتنا و الحق غايتنا ـ بوابة مصر القانونية

عزيزي العضو ... اهلا و مرحبا ... تأكد من مكان القسم الخاص بالاستشارة لسرعة و سهولة الرد عليكم في اقرب وقت ممكن ... مع تحياتنا ... و يسعدنا استقبل استشاراتكم القانونية

التسجيلالتسجيل  الرئيسيةالرئيسية  نريد بيع شقتنا في بيت المرحوم جدتي و اعمامي يرفضون .. ماذا افعل ؟؟ Empty  استشارات قانونيةاستشارات قانونية  بحث متقدمبحث متقدم  دخولدخول  

شاطر

نريد بيع شقتنا في بيت المرحوم جدتي و اعمامي يرفضون .. ماذا افعل ؟؟

كاتب الموضوعرسالة
احمد شاكر
المدير العام
المدير العام
احمد شاكر

شارك معنا : kh1261@yahoo.com
الجنس ذكر
الرصيد : 6341

نريد بيع شقتنا في بيت المرحوم جدتي و اعمامي يرفضون .. ماذا افعل ؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: نريد بيع شقتنا في بيت المرحوم جدتي و اعمامي يرفضون .. ماذا افعل ؟؟   نريد بيع شقتنا في بيت المرحوم جدتي و اعمامي يرفضون .. ماذا افعل ؟؟ Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 14, 2012 6:21 pm

لسلام عليكم ورحمه الله وبركاته ..

اولا شكرا على الموقع، اكيد هيفيد ناس كتير جدا

انا كنت حابه استفسر عن حاجه واتمنى الرد في اسرع وقت ..بس معلش انا هطول عليكم شوويه !!

الموضوع ان والدي ليه 6 اخوات وكان والدهم قبل مايتوفى بنى ليهم بيت ملك بس للاسف هو توفى قبل مايكتمل بنى البيت وبعد كده كل واحد من اعمامي بنى دور خاص ليه ..تقريبا الكلام ده من كاام سنه وجيه في فتره عمي باع شقته الي تخصه في البيت من غير علم حد ..وبعدها بفتره بنى ليه دور تاني ..وحاليا والدي عايز يأجر شقته الي في البيت ده وهما رافضين الموضوع
واحنا محتاجين اننا نبيعها للضروره ..بس المشكله ان والدي مش معاه اوراق تثبت ملكيه الشقه !!
المفرووض نعمل ايييه ؟!
ياريت تفيدوني
وشكـــرا

free counters

http://fawzyi.mam9.com/html-h1.htm http://fawzyi.mam9.com/contact

نريد بيع شقتنا في بيت المرحوم جدتي و اعمامي يرفضون .. ماذا افعل ؟؟
صفحة 1 من اصل 1